До уваги батьків
- Закон України «Про освіту». Стаття 55. Права та обов’язки батьків здобувачів освіти
1. Виховання в сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості. Батьки мають рівні права та обов’язки щодо освіти і розвитку дитини.
2. Батьки здобувачів освіти
мають право:
3. Батьки здобувачів освіти зобов’язані:
· виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;
· сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;
· поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;
· дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;
· формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;
· настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;
· формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;
· виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;
· дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності);
· сприяти керівництву закладу освіти у проведенні розслідування щодо випадків булінгу (цькування);
- виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.
- Меморандум про співпрацю (затверджено рішенням педагогічної ради від 25.08.2021, протокол №1)
- Положення про батьківські збори (затверджено рішенням педагогічної ради від 25.08.2021, протокол №1)
Докладніше: https://kodeksy.com.ua/pro_osvitu/statja-55.htm
вул. Святого Миколая 30, 32, 34, 41, 41а, 45, 57, 61, 63, 67, 69, 71б, 71, 73;
вул. Приходська 56, 58, 60, 64;
вул. Жуковського 57, 59, 59а, 61,
61а, 63, 63а, 65, 69, 71, 73, 74, 75, 79, 83, 85, 87;
вул. Гоголя 62, 64, 66, 69,70,
73,74, 75, 76, 77, 78, 80, 82, 83, 85, 86, 88, 90, 91, 92, 94, 95, 97, 99
100,107, 109, 111, 119, 121, 143, 145, 147;
вул. Олександрівська 42, 44, 46,
47, 48, 49, 50, 51, 52,60,61, 62,63, 64,65, 67,68,74,76,77,
80, 82, 83, 84, 86, 87, 91, 93, 94, 96, 100, 102, 106, 108, 110;
вул. Глісерна 6;
вул. Академіка Чабаненко 7, 9,
11, 13, 21, 23, 25, 32, 34,36;
вул. Перша Ливарна 2, 4, 6, 8,
12,20, 27а, 29, 33,37,38, 39, 40, 41;
вул. Слобідська 53, 55, 57, 59, 61, 62,63, 64, 67,67а, 70,74, 76, 78, 80, 82;
вул. Фортечна 49, 50, 51, 52, 54, 58, 60, 62, 64, 66, 67, 69.
Відповідно до вимог Санітарного регламенту
та концепції «Нова українська школа» кабінети початкових класів оснащені
сучасними меблями, комп’ютерною технікою, мультимедійними комплексами. Для
організованого та пізнавального проведення перерв у закладі діє комплекс
«Інтерактивна підлога».
Успішній адаптації учнів перших класів до
нових умов навчання у закладі сприяють сенсорна кімната, кабінет
дефектолога-логопеда, кабінет психологічного розвантаження, тренажери.
Розвинути творчі здібності молодших
школярів покликаний гурток декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва
«Вечорниці».
У Запорізькій гімназії №3 працює група
подовженого дня для учнів 1-х класів. Режим роботи: 12.00. – 18.00.
Батьки учнів та особи, які їх замінюють,
мають право:
- захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси своїх дітей;
- обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;
- брати участь у громадському самоврядуванні Запорізької гімназії №3, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування Запорізької гімназії №3;
- завчасно отримувати інформацію про всі заплановані у Запорізькій гімназії №3 та позапланові педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини;
- брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану;
- отримувати інформацію про діяльність Запорізької гімназії №3, результати навчання своїх дітей (дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості освіти у Запорізькій гімназії та його освітньої діяльності;
- створювати батьківські громадські організації та брати участь в їх діяльності, обирати і бути обраними до батьківських комітетів;
- звертатися до органів управління освітою, керівника навчального закладу і органів громадського самоврядування з питань навчання, виховання дітей;
- приймати рішення про участь дитини в науковій, спортивній, трудовій, пошуковій та інноваційній діяльності Запорізької гімназії №3;
- брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації освітнього процесу та зміцнення матеріально-технічної бази Запорізької гімназії №3;
- на захист законних інтересів дітей в органах громадського самоврядування Запорізької гімназії №3 та у відповідних державних, судових органах.
Батьки та особи, які їх замінюють, є відповідальними за здобуття дітьми повної загальної середньої освіти, їх виховання і
зобов'язані:
- виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;
- сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;
- поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;
- дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;
- формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;
- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;
- формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;
- виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;
- дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності);
- своєчасно повідомляти адміністрацію освітнього закладу про можливість відсутності або хвороби дитини;
- створювати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання;
- забезпечувати дотримання дітьми вимог цього статуту.
Відвідування дитиною закладу освіти не звільняє сім'ю від обов'язку виховувати, розвивати і навчати її в родинному колі.
Поради батькам
Профілактика
шкідливих звичок серед дітей і підлітків
Психологи вважають, що споживання наркотиків – один із щаблів віддалення від реального життя. А наступна – самогубство. Серед інших причин можна назвати такі:
- нелюбов до школи, не успіхи в навчанні;
- економічні й соціальні труднощі;
- погане оточення й розлад у суспільстві;
- зміна місця навчання й проживання;
- доступність наркотиків;
- вживання наркотиків батьками;
- позитивне ставлення до наркотиків;
- спроба заглушити наркотиком біль чи втекти від неприємності.
Більшість людей, які вживають наркотики, ставлять себе вище за суспільство, його закони й норми, вважаючи себе найобдарованішими особистостями. Причина такої зарозумілості криється й в особливості дії багатьох наркотичних речовин.
Під час наркотичної ейфорії, крім підйому настрою, відчуття веселощів і радості, виникають викривлення в сприйнятті не тільки ситуації та стосунків людей, але й форми предметів, кольору, простору, часу й звуку. Творчі натури, які використовували наркотичне сп’яніння для стимуляції натхнення, загинули в розквіті років. Шлях багатьох рок-музикантів та співаків, видатних акторів і художників обірваний наркотиками.
Чому важко позбутися споживання наркотиків? Бо переше, з чим стикається наркоман, - це потреба постійно збільшувати дозу для досягнення кайфу. Це
відбувається при вживанні більшості наркотиків, особливо тих, які містять опій. Постійне збільшення дози для отримання “задоволення” створює важко розв’язувані або зовсім не розв’язувані фінансові проблеми. По-друге, ефект сп’яніння. Розслаблення й комфорту дуже швидко зникає зовсім. Ін’єкції починають здійснювати тільки стимулювання. З’являється відчуття припливу сил, яких насправді стає дедалі менше й менше.
4. Поведінка зазвичай розвізна, продиктована надмірними веселощами або навпаки, пригніченістю.
5. Людина неадекватно оцінює події, що відбуваються.
Дуже швидко настає повне психологічне виснаження. Загальне виснаження організму в результаті вживання наркотиків настає вже через 2-3 роки. Людина втрачає здатність до найменших фізичних і психічних навантажень. Настає остаточна моральна й інтелектуальна деградація – повний розпад особистості. Повністю втрачаються попередні почуття й інтереси. Єдиною турботою стає добування будь-якими засобами й способами наркотику.
П’ять потенційних проблем першокласника: як їх уникнути
Перегляньте п’ять найпоширеніших проблем, з якими стикаються першокласники, і попрацюйте на випередження, аби ваша дитина уникнула їх
Стрес
Труднощі в навчанні