Методична робота

2. Матеріали педагогічних рад

Листопад, 2019.
Тема: "Шляхи формування толерантного ставлення до дітей з ООП в освітньому середовищі школи як провідного напрямку реалізації Концепції НУШ"

Зміни, які відбуваються у суспільстві – економічні, політичні, соціальні, демографічні, – стосуються також і закладів освіти, потребуючи адаптації освітнього середовища та освітнього процесу до потреб кожної людини.
Створення повноцінних умов для отримання освіти дітьми з урахуванням їхніх психофізичних особливостей слід розглядати як основне завдання в області реалізації прав на освіту дітей з особливими освітніми потребами.
Тому заклад освіти має забезпечувати максимально зручне для всіх учасників освітнього процесу середовище, яке відповідає основним принципам інклюзивної освіти, рівності та поваги до прав людини.
У закладі освіти мають бути створені умови, що гарантують можливість:
· досягнення запланованих результатів освоєння основної освітньої програми початкової та загальної середньої освіти всіма здобувачами освіти, які навчаються;
· використання звичайних і спеціальних шкал оцінювання навчальних досягнень учня з ООП відповідно до його особливих освітніх потреб;
· індивідуалізації освітнього процесу щодо дітей з ООП;
· цілеспрямованого розвитку здатності дітей з ООП до комунікації та взаємодії з однолітками;
· виявлення і розвитку здібностей учнів з ООП через систему позакласної та позашкільної освіти;
· залучення дітей з ООП до доступних інтелектуальних та творчих змагань, науково-технічної творчості і проектно-дослідницької діяльності;
· використання в освітньому процесі сучасних корекційних технологій, адекватних особливим освітнім потребам дітей з ООП. 
Ознайомитися зі шляхами формування толерантного ставлення до дітей з ООП в освітньому середовищі школи як провідного напрямку реалізації Концепції НУШ можна за посиланням:

 Січень, 2020.
Тема: "Використання цифрових технологій у навчальному процесі школи з інклюзивною формою навчання як інструмент успіху НУШ"
Сучасна освіта проходить етап реформування, викликаний саме з розвитком комп`ютерних технологій. Так зване покоління Z спонукає подивитися на процес організації навчання по-новому, адже ці діти краще володіють навиками роботи з комп`ютером, ніж навиками писати чи грамотно висловлювати свою думку. Як організувати освітній процес із дотриманням вимог інформатизації інклюзивного освітнього простору, можна дізнатися з матеріалів педради за посиланням:

 Березень, 2020. Тема: "Розвиток емоційного інтелекту учнів в умовах реалізації концепції НУШ" 
Що таке "емоційний інтелект", які його складові, чи потрібно розвивати емоційний інтелект учнів і якими шляхами, як навчальні предмети сприяють розвитку ключових компетентностей учнів, серед яких важливми є конструктивно керувати емоціями, застосовувати емоційний інтелект, співпрацювати в команді? На ці питання знайти відповіді зможете, ознайомившись із матеріалами педради за посиланням: https://docs.google.com/presentation/d/1ga5GYQ8EmxxslW-fF5wj3po1PwckAiEHxntcLqznLhQ/edit?usp=sharing


3. Участь у міських методичних заходах 

Педагоги ЗЗСО №3 взяли активну участь у роботі ІХ Міської методичної виставки. З методичними матеріалами педагогів можна ознайомитися за посиланням



За матеріалами платформи Знайшов, освітнього порталу для учнів, батьків та вчителів, на якому можна знайти актуальні новини, підручники та інформацію про школи.






Немає коментарів:

Дописати коментар