неділя, 25 березня 2018 р.

Заключний етап педагогічного Workshop в ЗЗСО №3

Напередодні весняних канікул пройшов заключний етап педагогічного Workshop в ЗЗСО №3. Кожний урок відрізнявся темою, змістом, формою проведення та мав свою родзинку.

"Твори М. Сладкова" (вчитель початкових класів Чала А.С.)
Урок позакласного читання в 3-А класі був побудований на методі Едварда Де Боно  "6 капелюхів". Парна робота при виконання творчих різнорівневих завдань. Роль вчителя - направляти, координувати. Руль учнів - розкрити, презентовати свої знання.  Учні розвивали навички зв'язного мовлення, пам'ять, логічне мислення, уяву, творчі здібності, навички роботи з текстом; вчилися висловлювати власну думку, почуття, поповнили словниковий запас новими лексичними одиницями; розвивали свої вміння вловлювати основний зміст твору, логіку розповіді, смислові та інтонаційні зв'язки в тексті.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

"Дні тижня. Preset Simple" (вчитель англійської мови Дурманова О.Є.)
Урок англійської мови у 1-А класі з інклюзивною формою навчання відзначався мовленнєвою спрямованістю, ситуативністю, новизною, особистісною орієнтацією, колективною взаємодією у процесі навчання. Мовний матеріал – граматика, лексика, фонетика було опрацьовано у всіх видах мовленнєвої діяльності. Основний час уроку спрямовано на активну продуктивну розумово-мовленнєву діяльність учнів під керівництвом учителя. Перед кожним завданням вчитель давав установки, які стимулюють висловлювання учнів. Вчителем передбачено організацію навчальної діяльності учнів з урахуванням їхніх реальних можливостей, що забезпечує формування особистості учня в умовах диференційованого навчання.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

"Шпак прилетів за В. Сухомлинським" (вчитель початкових класів Пашковська Н.А.)
Урок української мови у 2-Б класі розпочався мотивацією навчальної діяльності учнів та створенням емоційного фону: вчитель прочитав вірш В.Масюка «Де ти, ластівко, літала? Де ти зиму зимувала?»; учні переглянули репродукції картин із зображенням весни та склали асоціативний кущ «Весна прийшла». Вчитель вдало застосовував ІКТ та інтерактивні вправи під час роботи з текстом В.О. Сухомлинського «Шпак прилетів». Прослідковується міжпредметна інтеграція, диференційоване навчання, плідна співпраця вчителя, його асистента та учнів з особливими освітніми портебами. Цікавою була творча робота у групах: І група учнів готувала драматизацію казки «Шпак прилетів» (ролі розподіляли учні між собою самостійно); ІІ група створювала «діафільм» до казки; ІІІ група складала свою весняну казку, використовуючи словникові слова та слова з таблиць, записаних на дошці. Учні розвивали навички виразного читання, переказу тексту, логічне мислення, творчі здібності та отримали не тільки нові знання, а й естетичне задоволення від уроку.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

"Шевченкове слово" (вчитель української мови та літератури Сиваш С.В.)

Урок української літератури у 5-Б класі пройшов у формі телепередачі про Великого Кобзаря Тараса Шевченка, генія, пророка українського народу.  Телекомпанія "Шевченко ТВ" презентувала програму телепередач на 23 березня: "Актуальне інтерв’ю", інформаційна телепрограма «Речовий доказ», аналітичне шоу «Знак якості», репортаж «Цікаві факти», розважальне шоу "Shevchenko Fashion Week", інформаційно-розважальна передача «Ключовий момент» та постійна рубрика «Огляд преси». Учні повторили, узагальнили й систематизували вивчений матеріал про життя Т.Г. Шевченка; вчилися аналізувати його поезію, використовуючи набуті знання про тропи; удосконалювали техніку виразного читання; розвивали логічне мислення, вміння висловлювати власну думку. Вчитель ефективно
застосовував активні методи і засоби навчання, ІКТ, наочність; раціонально використовував час на мотивацію навчальної діяльності, індивідуалізацію навчання, співпереживання за результати праці, самовираження кожного учня. Творчий потенціал уроку було забезпечено пізнавальними, творчими завданнями. Прослідковується диференціація навчання, ефективна командна роботи вчителя та асистента вчителя з учнями з особливими освітніми потребами. Слід відмітити системність знань учнів з даної теми. Цікаво проведено рефлексію за методом «Рюкзак».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 коментар:

  1. Как правильно подобраны технологические приемы,которые мотивируют учащихся на развития логического мышления. Учителям РЕСПЕКТ,МОЛОДЦЫ!!

    ВідповістиВидалити