РЕКОМЕНДАЦІЇ МОН ШКОЛАМ ДЛЯ РОБОТИ ПІД ЧАС АДАПТИВНОГО КАРАНТИНУ З 24
ЛЮТОГО
Оприлюднено рекомендації МОН щодо роботи шкіл під час адаптивного карантину. Нагадаємо, з 24 лютого на території України встановлюється "жовтий" рівень епідемічної небезпеки, відповідно до якого, зокрема, забороняється:
· відвідувати заклади освіти здобувачами освіти у разі,
коли на самоізоляції через контакт з пацієнтом з підтвердженим COVID-19
перебуває більш як 50% здобувачів освіти та персоналу закладу;
· проводити в закладах освіти масові заходи (вистави,
свята, концерти) за участю здобувачів освіти з більш ніж однієї групи (класу)
та за присутності глядачів (відвідувачів);
· проводити масові (культурні, спортивні, наукові,
освітні, професійні тематичні та інших) заходи за участю більше однієї особи на
4 кв. м. площі будівлі або території (якщо захід проводиться на відкритому
повітрі) або наповненістю залів понад 50% місць у кожному окремому залі.
У разі встановлення на території
регіону "червоного" рівня забороняється відвідувати заклади освіти
незалежно від форми власності її здобувачами, крім здобувачів закладів
дошкільної освіти, спеціальних закладів освіти та учнів 1-4 класів закладів
загальної середньої освіти.
Докладніше про це – за посиланням.
ЗАТВЕРДЖЕНО ТИПОВУ ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ
19 лютого затверджено типову освітню програму для
5-9 класів закладів загальної середньої освіти. Програма створює умови для
продовження реформи "Нова українська школа" у 5-9 класах із 2022
року.
З-поміж важливих положень:
· при 5-денному навчальному тижні кількість годин
становить: для учнів 5 класу – 28, 6 класу – 31, 7 класу – 32,
8 класу – 33, 9 класу – 33 години на тиждень;
· гранично допустиме річне навчальне навантаження учнів
становить: для 5-6 класів – 2 065 годин, 7-9 класів – 3 430 годин (разом – 5
495 годин);
· реалізація соціальної та здоров’язбережувальної
освітньої галузі здійснюється через інтегрований курс "Здоров’я, безпека
та добробут" (5-9 класи) і предмет "Підприємництво і фінансова
грамотність" (8-9 класи);
· передбачено можливість вивчення учнями 5-6 класів
у межах соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі одного з
предметів: "Етика", "Культура добросусідства" або
іншого курсу морального спрямування;
· заклад освіти визначає перелік навчальних предметів
(інтегрованих курсів) для реалізації кожної освітньої галузі, що відображається
в навчальному плані освітньої програми закладу освіти.
Докладніше про типову освітню програму читайте ось тут, із самою
програмою ознайомлюйтесь ось тут.
БЕЗПЕЧНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
ТА ФОРМУВАННЯ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ
Міністерство освіти і науки України надзвичайно
стурбоване трагічними подіями, що сталися з підлітками через небезпечні ігри в
соціальних мережах. Створення безпечного освітнього середовища, зокрема в
інтернеті, формування навичок цифрової грамотності та поведінки у дітей у
всесвітній мережі є важливими завданнями. Зокрема, на сайті МОН можна знайти розділ “Безпека дітей в Інтернеті” для
підвищення рівня обізнаності батьків і вчителів.
Крім
того, діють телефони "гарячих ліній", за якими діти можуть
отримати психологічну підтримку в разі, якщо вони потрапили в ризиковані для
здоров’я ситуації, зокрема випадки, пов’язані із соціальними мережами.
· Національна дитяча гаряча лінія: 0-800-500-225 (безкоштовно зі
стаціонарних), 116111 (безкоштовно з мобільних).
· Безкоштовна цілодобова гаряча лінія для жертв домашнього
насильства – 15-47.
· Безкоштовна Національна гаряча лінія з попередження
домашнього насильства – 116-123.
На платформі цифрової освіти ДІЯ
також можна знайти освітній Серіал
для батьків "Безпека дітей в інтернеті" про те, як
уберегти дітей онлайн від шкідливих матеріалів, кібербулінгу, суїцидальних
інтернет-спілок, сексуального насильства.
На сайті
Міністерства цифрової трансформації оприлюднено онлайн-посібник "COVID-19. Поради з безпеки
онлайн для батьків та опікунів". У ньому розміщена інформація про найбільш
актуальні проблеми віртуального життя дітей, способи розв’язання проблем та
захист дітей онлайн під час карантину.
Немає коментарів:
Дописати коментар