пʼятниця, 26 лютого 2021 р.

РЕКОМЕНДАЦІЇ МОН ШКОЛАМ ДЛЯ РОБОТИ ПІД ЧАС АДАПТИВНОГО КАРАНТИНУ З 24 ЛЮТОГО

Оприлюднено рекомендації МОН щодо роботи шкіл під час адаптивного карантину. Нагадаємо, з 24 лютого на території України встановлюється "жовтий" рівень епідемічної небезпеки, відповідно до якого, зокрема, забороняється: 

· відвідувати заклади освіти здобувачами освіти у разі, коли на самоізоляції через контакт з пацієнтом з підтвердженим COVID-19 перебуває більш як 50% здобувачів освіти та персоналу закладу;

·      проводити в закладах освіти масові заходи (вистави, свята, концерти) за участю здобувачів освіти з більш ніж однієї групи (класу) та за присутності глядачів (відвідувачів);

·      проводити масові (культурні, спортивні, наукові, освітні, професійні тематичні та інших) заходи за участю більше однієї особи на 4 кв. м. площі будівлі або території (якщо захід проводиться на відкритому повітрі) або наповненістю залів понад 50% місць у кожному окремому залі.

У разі встановлення на території регіону "червоного" рівня забороняється відвідувати заклади освіти незалежно від форми власності її здобувачами, крім здобувачів закладів дошкільної освіти, спеціальних закладів освіти та учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти.

Докладніше про це – за посиланням

 

ЗАТВЕРДЖЕНО ТИПОВУ ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ

19 лютого затверджено типову освітню програму для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти. Програма створює умови для продовження реформи "Нова українська школа" у 5-9 класах із 2022 року.

З-поміж важливих положень:

·    при 5-денному навчальному тижні кількість годин становить: для учнів 5 класу – 28, 6 класу – 31, 7 класу – 32, 8 класу – 33, 9 класу – 33 години на тиждень;

·     гранично допустиме річне навчальне навантаження учнів становить: для 5-6 класів – 2 065 годин, 7-9 класів – 3 430 годин (разом – 5 495 годин);

· реалізація  соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі здійснюється через інтегрований курс "Здоров’я, безпека та добробут" (5-9 класи) і предмет "Підприємництво і фінансова грамотність" (8-9 класи);

·      передбачено можливість вивчення учнями 5-6 класів у межах соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі одного з предметів: "Етика", "Культура добросусідства" або іншого курсу морального спрямування;

·  заклад освіти визначає перелік навчальних предметів (інтегрованих курсів) для реалізації кожної освітньої галузі, що відображається в навчальному плані освітньої програми закладу освіти.

Докладніше про типову освітню програму читайте ось тут, із самою програмою ознайомлюйтесь ось тут

 

БЕЗПЕЧНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
ТА ФОРМУВАННЯ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ

        Міністерство освіти і науки України надзвичайно стурбоване трагічними подіями, що сталися з підлітками через небезпечні ігри в соціальних мережах. Створення безпечного освітнього середовища, зокрема в інтернеті, формування навичок цифрової грамотності та поведінки у дітей у всесвітній мережі є важливими завданнями. Зокрема, на сайті МОН можна знайти розділ “Безпека дітей в Інтернеті” для підвищення рівня обізнаності батьків і вчителів.

        Крім того, діють телефони "гарячих ліній", за якими діти можуть отримати психологічну підтримку в разі, якщо вони потрапили в ризиковані для здоров’я ситуації, зокрема випадки, пов’язані із соціальними мережами.

·  Національна дитяча гаряча лінія: 0-800-500-225 (безкоштовно зі стаціонарних), 116111 (безкоштовно з мобільних).

· Безкоштовна цілодобова гаряча лінія для жертв домашнього насильства – 15-47. 

·   Безкоштовна Національна гаряча лінія з попередження домашнього насильства – 116-123. 

На платформі цифрової освіти ДІЯ також можна знайти освітній Серіал для батьків "Безпека дітей в інтернеті" про те, як уберегти дітей онлайн від шкідливих матеріалів, кібербулінгу, суїцидальних інтернет-спілок, сексуального насильства.

   На сайті Міністерства цифрової трансформації оприлюднено онлайн-посібник "COVID-19. Поради з безпеки онлайн для батьків та опікунів". У ньому розміщена інформація про найбільш актуальні проблеми віртуального життя дітей, способи розв’язання проблем та захист дітей онлайн під час карантину.


Немає коментарів:

Дописати коментар